3.jpg)
Uprzejmie informujemy, że od dnia 11 częściowo przywracamy bezpośrednią obsługę w Biurze Obsługi Klienta z zachowaniem reżimu sanitarnego - obsługa w 1 okienku, klient w obowiązkowej maseczce i rękawiczkach oraz po obowiązkowej dezynfekcji rąk. Podjęte w/w środki ostrożności mają na celu ochronę zdrowia naszych klientów i pracowników. Liczymy na Państwa współpracę i zrozumienie w tym szczególnym czasie - informuje MGK.
Jakie sprawy załatwimy w BOK?
1. Udzielanie klientom pełnych informacji dotyczących rodzaju, zakresu i cen świadczonych usług przez poszczególne zakłady Spółki,
2. Pomoc w wypełnieniu i realizacji wszelkich wniosków jak np:
- o określenie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej oraz CO,
- o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków,
- o zapewnienie wywozu nieczystości płynnych,
- o zawarciu umowy na wywóz odpadów,
- o wymianę pojemnika,
- o wynajęcie kontenera, worka BIG-BAG,
- zlecenie dodatkowego wywozu odpadów, itp,
3. Podpisywanie umów o świadczenie usług komunalnych,
4. Wystawianie faktur za świadczone usługi,
5. Załatwianie innych spraw z obszaru bezpośrednich relacji z klientami.
6. Regulowanie zapłaty faktur za usługi komunalne wyłącznie w formie elektronicznej (bezgotówkowej).
Jednocześnie MGK zachęca do skorzystania z usługi e - BOK i e - faktura. Są to bezpieczne rozwiązania, które umożliwią internetowy dostęp do stanu swojej kartoteki oraz informacji w zakresie rozliczeń z tytułu świadczonych usług, a także pozwolą na przesyłanie faktur za usługi bezpośrednio na adres mailowy klienta z pominięciem poczty czy usługi kurierskiej.
Od dnia 4 maja czynny jest Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Moniuszki.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie