3.jpg)
Firma zmienia logo i wprowadza nową strategię
Firma Wajnert Meble działa na polskim rynku meblarskim już od 30 lat. Właśnie z okazji jubileuszu zaprezentowała nową, idącą z duchem czasu i dopasowaną do nowej strategii, identyfikację wizualną. Z tej okazji wprowadza nowe logo i nową strategię.
Wajnert starał się zawrzeć w niej nie tylko wszystkie najważniejsze dla niej wartości, ale także cechy charakterystyczne produktów, takie jak nowoczesność, funkcjonalność i jakość. To marka, która cieszy się dużą rozpoznawalnością, dlatego postawiono na subtelne, aczkolwiek bardzo sugestywne zmiany znku firmowego. Logo firmy Wajnert zostało poddane ewolucji. Firma zdecydowała się na zrezygnowanie z sygnetu w formie fotela, unowocześnienie i zdynamizowanie kroju pisma oraz na dodanie do logotypu daty powstania firmy. Przewodnim kolorem nowej identyfikacji wizualnej jest pomarańcz, symbolizujący ciepło, szczęście, młodość i spontaniczność.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie