Reklama

Zdalna szkoła SP 7

nOlesnica.pl
13/11/2020 11:02

Uczniowie i nauczyciele  oleśnickiej Siódemki aktywnie biorą udział w ogólnopolskim projekcie pt. Zaproś mnie na swoją lekcję

Edukacyjni pasjonaci wpadli na kolejny pomysł, któremu przyświeca idea kreatywnej i innowacyjnej edukacji. Magdalena Krajewska z Zespołu Placówek Oświatowych w Tucznie oraz Irmina Żarska z Prywatnej Szkoły Podstawowej im. T. Halika w Redzie
zaprosiły nauczycieli – pasjonatów do prowadzenia wideokonferencji.

Wśród nich znalazły się m.in. lekcje na temat myślenia wizualnego, bezpieczeństwa w sieci, szkodliwości palenia, emocji, historii higieny, mody, różnych obszarów Polski i świata, archeologii, gwar, języka kaszubskiego, obozów zagłady, klimatu, legend czy jaskiń. 

Lekcje w ramach projektu prowadzą m.in. nauczyciele znani ze swojej działalności w całej Polsce, prelegenci konferencji edukacyjnych, twórcy popularnych stron, projektów i blogów.

Projektowi przyświecają idee: twórczej, ciekawej edukacji, spotkań z ciekawymi ludźmi, poszerzania zainteresowań i przyjemniejszej realizacji podstawy programowej. Wszyscy uczestnicy angażują się w niego bezpłatnie.

W krainę myślenia wizualnego, naszych uczniów, wprowadził specjalista z drugiego końca Polski i na dodatk pochodzący z Czech pani Vitia Hofmman. Pani Marlena Wojnar , nauczycielka języka polskiego z Zespołu Szkół Odzieżowo - Włókienniczego z Lublina zdradziła nam tajniki dobrego przemówienia. Uczniów  klasy siódmych we włoskie przesądy wprowadził Krzysztof Jan Wojtyra- italinista i teolog. Warszawską gwarę i kulturę przybliży nam Radosław Potrac - nauczyciel historii, pedagog specjalny – terapeuta, archeolog podwodny, kordynator Towarzystwa Przyjaciół Warszawy - informuje SP 7

Lekcje z zaproszonymi gośćmi z Polski są niezmiernie inspirujące i ciekawe.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo nOlesnica.pl




Reklama
Wróć do